dimecres, 9 de novembre del 2011

Pastís de xocolata

Amb el consell d'una gran cuinera aquesta setmana em vaig decidir per un postre més a l'estil Laia que a l'estil Jep...
Un pastís de trufa boníssimmmmmmmmm
i quan dic boníssim vull dir boníssim!
de pasteleria!
(com que és molt dens, jo vaig fer-ne la meitat de dosis i en va quedar per convidar a tota la family)
Va ser tot un èxit!!! gràcies Laura!








Recepta


Ingredients
  • 3 rajoles de xocolata nestle (amb llet, negre, el que tu vulguis jo l'he fet amb xocolata fondant)
  • 1 sobre per fer flam (flam royal número 8)
  • 1 paquet i mig de galetes Maria 
  • 1l nata per postres
  • un parell de cullerades de mantega


Procediment

  1. Tritura la galeta i la barreges amb la mantega fosa (això és la base del pastís) 
  2. Quan ja tens la base la poses en un motlle
  3. En una olla desfàs les rajoles de xocolata
  4. Poses el litre de nata
  5. I el flam (el caramel no serveix)
  6. Ho barreges tot i esperes que pugi 
  7. Després ho afegeixes al motlle i esperes que reposi 3 hores i després ho poses a la nevera un parell d'hores (però de fet està molt millor el dia següent)



    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada